Hoşgeldiniz !

~~~~~~~~~~~~~~~~

29 Nisan 2015 Çarşamba

DAMLA ÇİKOLATAKI KURABİYE


DAMLA ÇİKOLATALI KURABİYE

Yabancı bir tarif ve bu tarifi ilk defa denedim. 
Yine çok güzel oldu.
Amerikan ölçüleri ile yaptım ben de.

Tarifi çok basit. Tarif  aşağıdaki videodan alıntı yapılarak ve biraz değişiklikle tabi. 
İçine nutella koymadım ben. İstenirse koyulabilir tabiki.

 


Malzemeleri ve Yapılışı:
 
100 gr oda sıcaklığında yada eritilmiş margarin içine

2/3 cup şeker ve
2 yumurta beraber çırpılıp sonra içine 2/4 tsp vanilya ekleyip tekrar çırptım.
Ayrı bir kapta 2 cup unun içine 1/4 tsp karbonat ve 1/4 tsp kabartma tozu ekleyip harmanlıyorum 2 kerede yumurtalı karışıma ekleyip spatula ile karıştırdım. Sonra içine 1 cup damla çikolata ekledim yine karıştırdım. Sonrada muffin kalıplarına dondurma kaşığı ile paylaştırdım. Yaklaşık 12-13 adet çıkıyor. Önceden ısıtılmış 175 derecede 18-20 dakika pişirdim.

Cup yerine klasik su bardağı kullanılabilir ama yine de cup kullanıyorum ben.
Tsp yerine kahve kaşığı da kullanılabilir ama ben tsp kullanıyorum.
Yapacaklara afiyet olsun.
Kesinlikle yapın. Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: