Hoşgeldiniz !

~~~~~~~~~~~~~~~~

30 Nisan 2015 Perşembe

FİKRİ MÜHİM



Fikri Mühim'den gelen hediyem.


Gliss Million Gloss şampuan 28 Nisan geldi. 29 Nisan'da da kullandım. İlk önce açıkçası önyargılı yaklaşmıştım. Çünkü benim saçlarım yoğun bir şekilde kurudur. Ama yıkadıktan sonra krem sürmeme bile gerek kalmadı. Şu anda da yumuşacık saçlarım. Ayrıca bir bayan olarak mis gibi kokmasını beklemiştim. Kokusu yok denecek kadar çok hafif. Hani mis mis kokuda olsaymış iyi olurmuş. :)
Ambalajını da beğendim ışıl ışıl parlıyor. Sanki böyle yaz şampuanı gibi. Tatile giderken bavula at misali.
Fikri Mühim'e teşekkürler. @fikrimuhim #fikrimuhim #IşıltımYeter

Fikri Mühim Nedir ve Nasıl çalışır.
En iyi markaların ürün ve hizmetlerini ücretsiz olarak denersiniz. Araştırmalara katılarak puan ve ödüller kazanırsınız. Deneyimlerinizi sevdiklerinizle ve çevrenizle paylaşarak daha geniş kitlelere yayılmasına yardımcı olmuş olursunuz. 
Daha detaylı bilgi için Fükrİ Mühim web sayfasından üye olarak ve buradan tık tık :)  öğrenebilirsiniz.


Hiç yorum yok: