Hoşgeldiniz !

~~~~~~~~~~~~~~~~

7 Temmuz 2014 Pazartesi

NESCAFE'Lİ PASTA



NESCAFE'Lİ PASTA


MALZEMELER:

1 kutu (içindeki 2 tanesi birlikte)
2 su bardağı soğuk süt
1 çorba kaşığı dolusu nescafe

1/2 yarın çorba kaşığı kakao
1,5 - 2 paket eti kakaolu bisküvi (diğer bisküviler bu bisküvi kadar lezzet vermiyor)

YAPILIŞI: 
Soğuk süt ile kremşanti mikserle iyice krema haline gelene kadar çırpılır. Nescafe ve kakao eklenerek yeniden çırpılır. Bisküviler elle iri parçalar halinde kremanın içine eklenip spatula yada tahta kaşıkla karıştırılıp streçfilm (ben buzdolabı poşeti kullanıyorum) yerleştirilmiş istenilen çukur bir kaba yada kalıba dökülür. 1 gece derin dondurucu da bekletilir. Üzeri istenildiği şekilde süslenerek servis yapılır. Benim tavsiyem ahududu sos ile ve çikolata soslu. Hatta iki sosla birlikte servis. Bu malzemelere istenirse ceviz yada fındık yada damla çikolata vs vs eklenebilir. Ama bu tarifin dışına çıkmıyorum.

Not: Bisküvim yetmeyince negro bisküvi ile takviye yaptım.:)

Hiç yorum yok: