Hoşgeldiniz !

~~~~~~~~~~~~~~~~

19 Haziran 2008 Perşembe

SOĞANLI SPAGETTİ

Malzemeler:
1/2 yarım paket spagetti (geniş uzun erişte makarna)
1 adet soğan
1 diş sarımsak
1 tatlı kaşığı kekik
1 çorba kaşığı kıyılmış maydanoz
2 yaprak defne yaprağı
tuz
sıvıyağ

Yapılışı:
Bir tencereye az miktar suyu koyup. Rondoya bir küçük soğan, 1 diş sarımsak ve 1 tatlı kaşığı kekiği ekleyip 1/2 çay bardağoda su ilave ederk iyice rondodan geçiriyorum. Makarna suyuna koyuyorum. İçine ayrıca kıyılmış maydanoz ve varsa mutlaka defne yaprağı, göz kararı tuz ve 1/2 çay bardağı sıvı yağda ilave ederek ocağa kaynamaya bırakıyorum... Kaynayan suya erişte spagettileri koyuyorum. Ve suyunu çektirene kadar pişiriyorum... Çok basit aslında... Tüm malzemeyi suya ekleyip, kaynayınca makarnayı ekliyoruz çekinceye kadar pişiriyoruz... Suyunun az olduğunu gördükçede sıcak su ekliyoruz. Yanında yoğurtçok yakışıyor. Sıcak servis yapın.

Hiç yorum yok: