Hoşgeldiniz !

~~~~~~~~~~~~~~~~

2 Ekim 2018 Salı

ÇİKOLATALI SUFLE




Hayat dediğin nedir ki. Bir anlık tatlı krizi ve 10 dakikada sufle. Kremasız ve çay olmadan olmaz. 

2 kişilik.
Tarifi buradan tık tık :))  alıp kendimce biraz değiştirerek, pratik ve nefis bir tarif oldu. 

ÇİKOLATALI SUFLE

Malzemeleri:
1,5 Çorba kaşığı margarin
80 gr bitter çikolata
2 çorba kaşığı toz şeker
1 yumurta
1 tatlı kaşığı vanilya
2 çorba kaşığı un

Servis için: Üzerine pudra şekeri. Yanında krema ile.

Yapılışı: 
Margarini tavada erittim. Ocaktan alıp içine çikolataları ekledim. Margarinin ısısıyla çikolatayı erittim. Sırasıyla diğer malzemeleri ekleyip, yağlanmş ve içine kakao serpilmiş sufle kaplarına bölüştürdüm. Önceden ısıtımış 200 derecelik fırında yaklaşık 8 dakika pişirdim. Fırından çıkarıp dikkatlice servis tabağına ters çevirdim. Yanında krema ve üzerine purda şekeri isteğe göre servis yaptım. Sıcak servis yapıyoruz. Afiyet olsun. :)

Not: Ben margarini eritip çikolatanın üzerine dökerek erittim. Diğer malzemeleri ekledim sırayla. Ocakta pişirmedim malzemeleri. Ayrıca çikolata 1/3 kap kullandım sonraki yapışımda. Bol çikolatalı nefis oluyor. 😊

Hiç yorum yok: